Ryhmäliikunta

Fit4 Jump 

Fit4 Jump -trampoliinitunnit ovat hauskoja ja erilaisia ryhmäliikuntatunteja, joilla kehittyy niin kunto kuin koordinaatiokykykin. Hyppelyosuuden lisäksi tuntiin kuuluu lihaskuntoharjoittelua.

Meillä trampoliinitunnit ovat olleet jo vuodesta 2013 treeniohjelmassamme ja olemme valtakunnallisesti ainoita koreografiastepin tekijöitä Suomessa.

Varaa aika ja tule viettämään hauska trampoliinitunti kanssamme!

 

Step-3 

Lautoja voi olla yksi, kaksi, kolme tai enemmän. Tempo on kova ja askelsarjat haastavia, mutta eivät mahdottomia, vaikka siltä saattaakin aluksi näyttää. Tällä treenimuodolla aerobinen kuntosi kohenee varmasti!

Toimi siis nyt ja haasta itsesi!

 

Power Cycling 

Power Cycling -tunneilla poljetaan ja tehdään lihaskuntoliikkeitä vuorotellen. Power Cyclingissä yhdistyy kaksi helppoa, mutta tehokasta treenimuotoa, jotka eivät sisällä koreografioita ja soveltuvat siten kaikille liikkujille.

Tunnin kesto on 75 minuuttia, joten tule siis polkemaan ja nauttimaan ryhmäliikuntatunnista!

Varaa aika tunnille tästä.

 

Fit4 Pump 

Fit4 Pump on lihaskuntotunti, joka kuormittaa koko kehoa. Kaikki harjoitteet suoritetaan omalta paikalta vaivattomasti harjoitusjärjestyksen ollessa kiinteä.

Välineistä tunnilla käytetään tangon ja levypainojen lisäksi muun muassa käsipainoja.

Tunti kehittää lihaskestävyyttä ja kuluttaa treenin aikana paljon energiaa, joten tämä treenimuoto tukee kiinteytymistä. Osa liikkeistä sisältää myös toiminnallisia harjoitteita, jotka aktivoivat myös elintärkeitä syviä lihaksia. Ne kehittävät kehon tasapainoa ja motoriikkaa.

Toimi nyt ja varmista paikkasi Pumppitunnille!

 

Fit4 Combat 

Fit4 Combat on vauhdikas ryhmäliikuntatunti, joka perustuu nyrkkeilyn, potkunyrkkeilyn, karaten, taekwondon, muay thai’n ja eräiden muiden kamppailulajien lyönti- ja potkutekniikkoihin.

Tämä tunti on voimistava kardiotreeni, jossa keho laitetaan koville. Harjoitteet kehittävät niin nopeutta, voimaa kuin kestävyyttäkin. Harjoitukset menevät putkeen reippaalla tempolla ilman mitään taukoja sarjojen välissä.

Fit4 Combat virittää tärkeimpiä lihasryhmiä, kehittää koordinaatiota ja ketteryyttä sekä parantaa luiden kestävyyttä. Meidän Combat-tunti parantaa myös ryhtiä, yleisvoimaa ja kehon vakautta sekä ennen kaikkea polttaa suuren määrän kaloreita!

Varaa tästä itsellesi aika Combat-tunnille!

 

Yoga Flow 

Yoga Flow on pehmeistä ja rauhallisista liikkeistä rakentuva kokonaisvaltainen kehon ja mielen tunti, jossa yhdistyvät pilates, jooga ja taiji. Yoga Flow korostaa mielen ja kehon yhteistyötä sekä lisää kehon voimaa ja hallintaa.

Asennot vaativat sekä lihastyötä että keskittymistä ja täydellistä paneutumista. Yoga Flowssa syvät ja pinnalliset lihakset kehittyvät ja tietoisuus omasta kehosta ja kehon tilasta kasvavat harjoitusten avulla.

Yoga Flow sopii jo joogaa harrastaville tai joogaa aloitteleville. Tule ja koe mielen ja kehon hyvinvointia!

Tunti ei sisällä askellusta tai koreografiaa.

Siitä, joka harrastaa taijia, tulee notkea kuin lapsi, vahva kuin puunhakkaaja ja tyyni kuin viisas.” – Kiinalainen sananlasku

 

Spinning 

Spinningtunti eli sisäpyöräilytunti on vaativaa, energistä ja tehokasta treeniä. Spinning on loistavaa kuntoilua, koska urheilu- ja rasitusvammoja ei juuri tule, sillä liikkeet ovat luonnollisia eivätkä ne kuormita niveliä.

Spinningin suuren suosion takaavat hyvät tulokset. Se kohentaa aerobista kuntoa, tehostaa aineenvaihduntaa ja nostaa aerobista kynnystä ja näin ollen edistää painonhallintaa. Jokainen voi sovittaa intensiteetin oman kuntonsa mukaan, jolloin kehon rasitus pysyy optimaalisena. Spinningtunti on hyvää harjoitusta pakaroille ja reisille sekä myös tärkeälle keskivartalolle.

Tunnin kesto on joko 45 tai 60 minuuttia, joten toimi nyt ja varaa aikasi spinningtunnille!

 

Saunayoga 

Saunayogan liikkeet pohjautuvat eri joogalajeihin ja ne tehdään noin 50 asteen lämmössä lauteilla istuen. Osa liikkeistä poistaa kireyksiä niska-hartiaseudusta ja selkärankaa ja lonkkia ympäröivistä lihaksista. Toiset liikkeet taas vahvistavat keskivartalon ja jalkojen lihaksia. Saunan lempeä lämpö sulattaa myös tehokkaasti jännityksiä.

Lue lisää saunayogan sivuilta.